Senaste nytt

Nu har vi telefontid

Vi träffas säkrast på telefon mellan: 
Mån  kl 9-13, tis-tors 9-11.


Utöver den tiden svarar vi om vi har möjlighet. Annars lämna meddelande så hör vi av oss så fort vi kan. Ibland står vi i behandling och då ringer vi upp när vi blir lediga igen

011-28 71 00

***************

Nu erbjuder vi:
Smärtfri Permanent Hårborttagning

För en hårfri sommar!

 

    Yoga

    Vår yoga är en lugn och fysiskt form av yoga som utförs på individens nivå. Fokus ligger på kroppsrörelser, andning och avslappning på sin egen nivå. Man arbetar med olika kombinationer av kroppsrörelser med hjälp av andningskontroll. Man ökar kroppskännedomen, koncentrationsförmågan och släpper på stress och spänningar kring muskler och leder. 

    Syftet är att stilla sinnet så att man blir mer närvarande i nuet och därigenom uppnår balans mellan kropp, sinne och själ.

    Yogan är en skonsam träning som mjukar upp stela muskler och motverkar stress. Yogan anpassas efter individens egen kapacitet och kan därför utföras av alla. Denna yogaform passar alla åldrar och är lämplig för dig som vill lära dig yoga från grunden i ett lugnt tempo. Varje pass avslutas med en avslappning.

    Instruktör: Carmen Neemre
    Yogainstruktör

     

     2015

     

    kurs 8 ggr

    Kursstart:              5 feb
    Torsdagar:             18.45-19.45
    Pris:                       990:-

     

    Anmälan: Ring 011-28 71 00 eller mail till Den här e-postadressen är skyddad från spamrobotar, du måste ha Javascript aktiverat för att visa den

    Om du vill närvara på 2 olika kurser i veckan så ges 200 kr i rabatt på kurs 2. gäller all gruppträning hos oss.

    Studenrabatt 10% på alla våra kurser vid uppvisande av giltigt Mecenatkort.

    Betalning senast 1 vecka innan kursstart på Hälsocentrum för att säkerställa din plats. Antingen kontant eller kortbetalning på Hälscentrum eller på BG: 5812-7762 och skriv då ditt namn och vilken kurs du är anmäld till. Hör med din arbetsgivare då Yoga räknas som friskvård. Anmälan är bindande. minimum 4 deltagare annars kan kursen ställas in

    Att tänka på inför ett yogapass: Drick vatten både innan, under och efter yogan.
    Välj bekväma kläder.
    Gör gärna yogan barfota, det ger bättre kontakt med underlaget.
    Undvik att äta någon större måltid innan yogan.
    Kom i tid och passa på att varva ner innan passet.